BLIK w BS Otwock!

Od dziś Klienci Banku Spółdzielczego w Otwocku, którzy korzystają z aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO BS Otwock, mogą korzystać z usługi BLIK!
Aby używać Blika, trzeba aktywować tę usługę w aplikacji mobilnej.

baner ebo otwock news

Jak aktywować Blik w aplikacji mobilnej?

Po zalogowaniu, na głównym ekranie klikamy "więcej", następnie klikamy w "Blik", suwakiem aktywujemy usługę. Następnie należy zapoznać się z regulaminem usługi oraz wskazać rachunek do obciążeń z tytułu transakcji Blikiem. I to wszystko - Blik jest aktywny!

Czym jest Blik?

Blik to POLSKI system płatności mobilnych. Umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności bezgotówkowych w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłacanie gotówki w bankomatach. Odbywa się to poprzez przekazanie 6-cio cyfrowego kodu a następnie potwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej.

Blik - czy jest bezpieczny?

Tak, jest bezpieczny! System Blik jest tak skonfigurowany, że kod, który jest wygenerowany użytkownikowi, jest ważny tylko 2 minuty, w trakcie transakcji. Klient, gdy raz użyje tego kodu, zostaje on przypisany tylko i wyłącznie do tej transakcji. Dodatkowo Klient na koniec, na swoje urządzenie mobilne otrzymuje wiadomość "push" z wszystkimi danymi transakcji. W wiadomości są dwa przyciski: potwierdź i odrzuć. Jeśli wszystko się zgadza, to po potwierdzeniu trzeba wpisać PIN - do aplikacji mobilnej.

Dodatkowo w aplikacji mobilnej BS Otwock jest możliwość podniesienia poziomu bezpieczeństwa poprzez aktywowanie dwustopniowej autoryzacji zleceń, czyli zatwierdzenie zleceń, dokonywanych poprzez wpisanie PINu oraz dodatkowo biometrii.

Jeśli mimo wszystko chcą Państwo jeszcze bardziej się zabezpieczyć, to można ustawić odpowiednie limity dla transakcji Blik-owych, logując się do Bankowości poprzez przeglądarkę internetową i ustawiając w zakładce Limity > Limity dzienne BLIK odpowiednie wartości.

Czy mogę mieć Blik?

Blik jest dostępny dla wszystkich Klientów Bankowości Internetowej Banku Spółdzielczego w Otwocku, którzy korzystają z aplikacji mobilnej.

Nie masz jeszcze aplikacji mobilnej naszego Banku? Nic straconego, wystarczy pobrać bezpłatną aplikację EBO Mobile PRO BS Otwock na telefon i "sparować" czyli połączyć ze swoją Bankowością EBO. Aplikacja działa na wszystkich telefonach z Androidem oraz na iPhone-ach.

Nie korzystasz z Bankowości EBO? Przyjdź do którejkolwiek z placówek Banku Spółdzielczego w Otwocku z dowodem osobistym - wystarczy kilka minut na to, aby zacząć korzystać z wielu niesamowitych możliwości Bankowości EBO.

Nie masz jeszcze konta w naszym banku? - Możesz je do nas przenieść lub u nas otworzyć - wszystko załatwimy za Ciebie. Wystarczy dowód osobisty i po chwili dołączysz do wielkiego grona naszych zadowolonych Klientów.

             Regulamin korzystania z usługi BLIK