TARCZA FINANSOWA PFR 1.0 - proces umarzania subwencji

Przedsiębiorco, jeżeli w ubiegłym roku otrzymałeś subwencję finansową z Tarczy Finansowej PFR 1.0, będziesz zobowiązany do jej rozliczenia.

Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.

Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej EBO eBank Online, gdzie będzie można m.in..:

  • zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
  • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
  • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
  • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.

    Regulamin obowiązujący od 28 kwietnia 2021 r.

Więcej informacji o umorzeniach tutaj

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z najbliższą placówką Banku Spółdzielczego w Otwocku.

Tarcza 1.0 rozliczenie kroki 1024x576