PROFIL ZAUFANY - mojeID

mojeID                     bps 20 07 21 baner 1920x400 mojeid

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Banku Spółdzielczym w Otwocku. Uruchomiliśmy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ

 bps 20 07 21 baner 870x520 mojeidCzym jest mojeID?

mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

 
Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.
 

Zastosowanie

  • Usługi publiczne
    • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu).
    • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych).
  • e-Commerce
    • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu).
    • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy.
  • Energetyka
    • Rejestracja wniosku/formularza.
    • Przedłużenie umowy.
    • Dostęp do portalu klienta.
  • Medycyna
    • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych.
    • Zakup leków przez internet.
  • Media
    • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo.
    • Opłacanie abonamentu.
  • Ubezpieczenia
    • Sprzedaż polisy przez internet.
    • Odnowienie polisy (Direct).

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z najbliższą placówką Banku Spółdzielczego w Otwocku.